FAQ

 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij verzenden binnen 5 werkdagen. Dus als je op een woensdag besteld, gaat het uiterlijk de woensdag daarop op de post. PostNL bezorgd meestal de volgende werkdag al, dit kan verschillen. Raadpleeg hiervoor hun website.

Sidenote; tijdens drukte kunnen wij hiervan afwijken.

Kan ik meer bedels toevoegen?

Nee als het er niet bijstaat, kan dat niet. Bij sommige artikelen kun je meerdere bedels toevoegen, dat staat er dan duidelijk bij. Op elk bedeltje kan 1 letter. 

Kan ik meerdere armbandjes op 1 kaart zetten?

Ja, vermeld dit even in het opmerkingenveld aan het einde en dan zorgen wij ervoor dat ze samen op 1 kaart komen.

Kan ik de kaarten los kopen?

Nee dit kan helaas niet.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Binnen Nederland; €2,95 zonder track and tracé en €6,- met track and tracé. Naar België; €4,95 zonder track and tracé en €15,- met track and tracé.

Wat gebeurd er als mijn pakket kwijt raakt en ik heb het zonder track and tracé verzonden?

Wij bieden deze verzendoptie aan omdat het goedkoop is, maar de verantwoordelijkheid ligt wel bij jezelf. Het is dus je eigen risico. 

Verkleuren de sieraden?

De sieraden die volledig van roestvrijstaal zijn, blijven lang mooi. Koper/zink is een materiaalsoort die kan verkleuren, bij sommige armbandjes is alleen de achterkant van het steentje gemaakt van koper dus je zult er geen last van krijgen. Mocht je dit willen verhelpen; gebruik dan doorzichtige nagellak op het gedeelte wat van koper is. Zo hou je je sieraden langer mooi. Dit geldt ook voor gold plated.

Wellicht onnodig om erbij te vertellen maar; gebruik nooit schoonmaakmiddelen als je de sieraden om hebt. Deze kunnen je sieraden aantasten. 

 

Kan ik iets retourneren?

Gepersonaliseerde artikelen, ingepakte kaartcadeaus en oorbellen kunnen niet geretourneerd worden. Voor de overige sieraden geldt het wettelijke retourtermijn van 14 dagen. Ben je hier te laat mij dan accepteren wij de retour niet. 14 dagen is meer dan voldoende om je pakket te retourneren dus wij geven geen uitzonderingen. Stuur je het pakket toch retour na de wettelijke gestelde termijn? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten naar jou toe of je haalt het op tijdens een bazaar. 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, kan dat? 

Annuleren is helaas niet kosteloos. Op het moment dat je een bestelling plaatst, worden er (voor ons) al door derden kosten in rekening gebracht. Die kosten worden bij een annulering groter omdat er geld in rekening wordt gebracht voor de terugbetaling. Annuleringskosten zijn daarom €7,99. Ditzelfde geldt voor een wijziging met een terugbetaling. 

 

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ik werk vanuit huis dus in verband met de privacy van mij en mijn gezin is dat helaas niet mogelijk.

 

Heb ik garantie op de armbandjes? 

Om de prijzen zo laag mogelijk te houden, zitten er geen garanties op de armbanden. Heb je je armband stuk ontvangen door de post of gaat er binnen 2 weken iets stuk door iets wat niet jouw schuld is, dan mag je ons altijd een berichtje sturen naar info@kenzas.nl. Let op: je dient ons optijd een berichtje te sturen. Als je dit te laat doet, zijn wij niet aansprakelijk.